شاخه نظامی فتح حضور محمود عباس در مراسم دفن پرز را محکوم کرد

گردان های شهدای الاقصی، حضور محمود عباس در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الیوم السابع، گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح، حضور «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع جنازه «شیمون پرز» رئیس سابق رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در بیانیه گردان های شهدای الاقصی آمده است: این اقدام تلاشی از سوی برخی رهبران تشکیلات خودگردان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

گردان های الاقصی با بیان اینکه این رفتار غیر میهنی همچون خنجر زدن به پشت ملت مبارز فلسطین است، این اقدام رهبری تشکیلات خودگردان را سبک شمردن درک و فهم اعضای فتح و توهین به خون شهدا و نادیده گرفتن شکنجه اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

شاخه نظامی فتح همچنین از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان خواست از ملت فلسطین و هواداران فتح به خاطر این اقدام عذرخواهی کند.

گردان های الاقصی همچنین از هواداران و رهبران جنبش فتح خواست با موضع گیری صریح، حضور محمود عباس در این مراسم را محکوم کنند.

گردان های الاقصی از سوی دیگر مبارزه مسلحانه را تنها راه برای آزادی فلسطین دانست و تاکید کرد مخالف هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

شیمون پرز یکی از آخرین بنیانگذاران رژیم نامشروع صهیونیستی و رئیس سابق این رژیم بود که چند دوره نخست وزیری را هم در کابینه های مختلف رژیم صهیونیستی بر عهده داشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار