اصفهان؛

شفافیت محاسبات در چارچوب طرح تفصیلی رویکرد مهم مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود مشکلات زیادی که مدیریت شهری در زمینه شفاف کردن محاسبات دارد رویکرد شهرداری شفافیت محاسبات در چارچوب طرح تفصیلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا امینی در نشست تخصصی مشترک مدیریت شهری با سازندگان مسکن که از سوی کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امید است محصول این نشست هم‌افزایی و اجماع نظر در حوزه مسکن باشد و از فردا اتفاقات خوبی در شهر اصفهان رقم بخورد.

وی هدف از تشکیل جلسه را بررسی وضعیت شهر و اتفاقات یک دهه گذشته و حال آن دانست و افزود: متاسفانه ذکاوت و هوشمندی مدیران و مردم اصفهان به زعم مردم دیگر کشور به عنوان استفاده بیشتر از مواهب و منابع کشور تلقی شده و ما امروز با بی‌مهری حاکمیت نسبت به اصفهان مواجه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه متاسفانه این بی‌مهری با وجود تلاش نمایندگان مردم در مجلس و شورا فراگیر است، ادامه داد: اصفهان با دارا بودن 6 درصد جمعیت کشور، 10 درصد جمعیت شهدا را به خود اختصاص داده و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است.

وی با بیان اینکه نیاز است در داخل مجموعه اصفهان به یک اجماع، هم‌افزایی و همدلی بیشتر برسیم، تاکید کرد: شورای شهر دوره چهارم ضمن احترام به زحمات اعضای این شورا در دوره‌های گذشته و شهرداران سابق و همه فعالان حوزه ساخت و ساز، رویکردی را برای ارتقا کیفیت زندگی مردم در کهن‌شهر آمیخته با هنر و مختصات تاریخی تعریف کرد.

امینی افزود: اقتضائات شهر اصفهان شرایطی را فراهم کرده که انجام اقدامات سایر شهرهای کشور و جهان در اصفهان با محدودیت‌هایی مواجه است و در واقع قوانین بالادستی برای ما محدودیت ایجاد کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: با وجود اقدامات انجام شده، موفقیت‌هایی در برخی شهرها از جمله اصفهان حاصل شده اما راه نرفته زیادی داریم تا به نقطه مفید و مثبتی در این زمینه برسیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.