زنجان؛

90 درصد مردم استان زنجان زیرپوشش خدمات وزارت تعاون قرار دارند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 90 درصد مردم استان زنجان زیرپوشش خدمات وزارت تعاون قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غريوی مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان طارم   با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان زنجان 170هزار نفر بدون سهام عدالت و با احتساب سهام عدالت 950هزار نفر است  گفت: 80 تا 90 درصد مردم استان تحت پوشش خدمات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار دارند.
وي با اشاره به اينکه روند ارائه خدمات درمجموعه بزرگ ادارات تعاون کار ورفاه اجتماعی  به جامعه هدف قبل از تولد تا بعد از فوت می باشد، بر لزوم هماهنگی و همدلی ادارات تابعه در شهرستان طارم و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در صورت تحقق اين همدلی و همکاری، شکل گیری و پیشبرد قدرتمندانه امور در شهرستان طارم دور از دسترس نخواهد بود .
غريوی بر لزوم توجه جدی به برگزاری جلسات شورای هماهنگی ادارات تابعه  از هر 45 روز و به ویژه با حضور مسئولین استانی ادارات تابعه  تاکید کرد.
وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت و توانمندی شورای هماهنگی ادارت تابعه در بحث های مختلف،پیگیری جدی تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان طارم بويژه هماهنگی و تعامل ادارات تابعه به ویژه فرماندار و بخشداران در این خصوص راخواستار شد.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: زنجان ، تعاون ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.