شیراز؛

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فارس

در دومین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فارس با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسؤولان استانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افشانی استاندار فارس گفت: امروز امنیت، پایه و اساس توسعه در کشور است و بدون امنیت، امکان تحقق توسعه غیرممکن است.
افشانی با اشاره به اینکه امروز شکل امنیت متفاوت از گذشته است گفت: امروز امنیت اجتماعی، سیاسی و روانی، شاخص اصلی برای توسعه و پیشرفت است.
رئیس شورای تأمین استان فارس گفت: خون شهدا و تلاش نیروهای نظامی ، امنیتی و انتظامی، امنیتی مثال زدنی را در منطقه  برای ما فراهم آورده است.
افشانی با تأکید براینکه رعایت حقوق شهروندی با حاکمیت اخلاق و قانون در جامعه ممکن می شود افزود: باید به فرزندان خود بیاموزیم که برای جامعه هیچ مسئله ای بالاتر از قانون نیست و در این صورت است که فرزندانمان خود مدافع و مروج قانون خواهند بود.
فرمانده انتظامی فارس نیز در این مراسم به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در یک سال گذشته پرداخت.
سردار گودرزی کشف 34 تن مواد مخدر، و کشف محموله های کالای قاچاق به ارزش  156میلیاردتومان  را از جمله موفقیت های نیروی انتظامی در یک سال گذشته اعلام کرد و افزود: در سال 94آگاهی فارس رتبه اول کشور در زمینه کشف  جرائم راکسب کرد که در این زمینه کارآگاه های فارس توانستند 38 درصد جرائم را با استفاده از روشهای فنی و استفاده از شیوه های علمی  شناسایی کنند.
 فرمانده انتظامی فارس افزود: 93درصد جرائم خشن و 91درصد جرائم کلاهبرداری در فارس کشف شده اند. سردار گودرزی کاهش 18 درصدی جرم در شش ماه نخست امسال نسبت به شش ماه مشابه پارسال و کاهش 12 درصدی تلفات جاده ای نسبت به سال گذشته را نمونه های دیگری از نتایج فعالیت های نیروی انتظامی استان فارس اعلام کرد و افزود : به دلیل اعتماد مردم به این نیرو در یکسال گذشته یک میلیون و 118 هزار و 360 تماس با مرکز 110گرفته شده است و در همین رابطه روزانه 3هزار و 64عملیات انتظامی توسط نیروی انتظامی در استان فارس انجام شده است.
رژه نیروهای نظامی، رژه  یگان  موتوری پلیس، اجرای عملیات آزاد سازی گروگان و نمایش صحنه هایی از آمادگی نیروی انتظامی استان از برنامه های دیگر صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان فارس بود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.