قزوین؛

اعزام اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور از استان

360 دانش آموزدختر امروز همزمان با سراسر کشور ، از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این گروه از دانش آموزان صبح امروز از مقابل سپاه ناحیه امام حسن مجتبی /ع/ قزوین راهی این سفر شدند.

ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر استان گفت : این دانش اموزان با هدف آشنایی با فلسفه جهاد و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

ابراهیمی افزود : تا پایان سال تحصیلی 12هزار و 787دانش آموز از استان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس سفر می کنند تا ضمن تحکیم اندیشه نسل جوان و مقابله با جنگ نرم دشمن ، با عظمت و اقتدار مردم کشورمان در برابر استکبار جهانی ، از نزدیک آشنا شوند.

بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) استان هم گفت : سفرهای راهیان نور به فرمان مقام معظم رهبری برای ارتباط نسل جوان با نسل دوران انقلاب و دفاع مقدس و آشنایی با آنها ایجاد شده است تا آینده سازان کشور ادامه دهنده ی راه شهدا باشند .

انصاری معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان هم گفت : لازم است حس مسئولیت پذیری دانش آموزان تقویت شود و آموزش و پرورش هم از این ارودها برای رفتارسازی و نهادینه شدن ویژگی های گذشت ، ایثار ، قانونمندی و وطن دوستی در دانش آموزان ، استفاده می کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.