لرستان،

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لرستان در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لرستان امروز در مقر ر فر ماندهی انتظامی لرستان بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛استاندار لرستان در این مراسم با تاکید بر اینکه لازمه تامین امنیت پلیس مقتدر است گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم ارتقا امنیت اخلاقی و روانی در جامعه است. 

هوشنگ  بازوند  با بیان اینکه بحث امنیت و پلیس مقوله گره خورد با هم بوده و از هم جدا ناپذیر هستند اظهار داشت: امنیت یک نعمت الهی بوده و لازمه پیشرفت و توسعه یک جامعه نیز تامین امنیت است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لازمه تامین امنیت پلیس مقتدر است گفت: خوشبختانه این امر در استان لرستان به خوبی فراهم شده و شاهد امنیت مطلوبی در لرستان هستیم.

بازوند با تاکید بر اینکه امروز پلیس یک نیروی مدنی در جامعه بود و با مردم فاصله کمی دارد گفت: امروز مردم وقتی که پلیس را می بینند احساس آرامش می کنند و این نعمت بسیار بزرگی برای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت مردمی، حفظ جان و مال و همچنین ارتقا امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی از مطالبات مهم و اساسی مردم است بیان داشت: این امر خوشبختانه در استان تحقق پیدا کرده است.

استاندار لرستان بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی را اعتماد مردم عنوان کرد و افزود: امروز نیز نیروی انتظامی لرستان از سرمایه بسیار بالای اعتماد مردم در استان برخوردار است

نماینده ولی فقیه در لرستان هم  در این مراسم با تاکید بر اینکه ولایت فقیه زمینه ساز وحدت در کشور است گفت: امروز آمریکا عامل مهم ناامنی در جهان است. 

 حجت الاسلام و المسلمین  سید احمد میرعمادی با تبریک هفته نیروی انتظامی  اظهار داشت: اساسی ترین کار نیروی انتظامی تامین امنیت و برقراری نظم در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت از مطالبات اولیه مردم از حکومت و نظام است عنوان کرد: خدای متعال نیز امنیت را یکی از اهداف حکومت امام زمان(عج) می داند و حضرت علی(ع) نیز می فرماید که دو نعمت در نزد مردم مجهول بوده که یکی از آنها صحت و تندرستی و دیگری امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امنیت اساسی ترین و ضروری ترین امور برای پیشرفت یک جامعه محسوب می شود ادامه داد: خدای متعال و همچنین پیامبر (ص) و ائمه اطهار مسئله تامین امنیت جان، مال، مسکن، شغل و ... را به عنوان اولین حقوق انسان ها بر می شمارند.

حجت الاسلام  و المسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه حکومت ها وظیفه دارند که امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاورند تصریح کرد: برای تحقق این امر نیز تلاش و مجاهدت لازم بوده چرا که در غیر اینصورت این امر مهم عملی نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که امینت را در جامعه به خطر می اندازند و با آبرو و حیثیت افراد بازی می کنند و مانع پیشرفت، توسعه  و تعالی جامعه می شوند یقینا علف های هرزی هستند که باید کنده شوند بیان داشت: امروز در دنیا و کشورهای مختلف عوامل ناامنی فراوانی وجود دارد و هر منطقه و کشور برای خود عوامل ناامنی دارد و برخی از این عوامل نیز جهانی هستند.

 ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مسئله فقر اقتصای، بیکاری، فقر فرهنگی، مواد مخدر، فساد اخلاقی و ... از عوامل مهم ناامنی در جوامع بشری هستند گفت: از سوی دیگر از عوامل مهم ناامنی اختلاف و فتنه انگیزی بوده که جامعه را دچار دو دستگی می کند.

آیت الله میرعمادی همچنین یکی دیگر از عوامل ناامنی که از سوی استکبار جهانی صورت می گیرد را ترور و تروریسم عنوان کرد و گفت: تروریسم در جهان به عنوان عامل خطرناک ناامنی مطرح است و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا عامل مهم ناامنی ها در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه هر جایی که نامنی وجود دارد پای آمریکا و دست آمریکا در آن دخالت دارد گفت: امروز در ایران اسلامی به برکت رهبر آگاهانه و شجاع که با تمام وجود و حساسیت همه مسائل را رسد می کنند شاهد کشوری امن و در آرامش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به وجود گروههای تروریستی، داعش و ... در منطقه بیان داشت: این گروه های تروریستی در بسیاری از کشورها ناامنی به وجود آورده اند و این در حالیست که در ایران ذره ای کار پیش نبرده اند و علت این امر نیز ایمان و توکل نیروهای مسلح است.

وی با تاکید براینکه همچنین وحدت، اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در برقراری امنیت بسیار تاثیر گذار بوده است گفت: مشارکت مردم در برقراری امنیت بسیار چشمگیر است.

وی با بیان اینکه مردم همکاری با نیروی انتظامی را به عنوان وظیفه ذاتی خود تلقی می کنند تصریح کرد: عامل مهم وحدت در جامعه ولایت و رهبری است و مردم زیر چتر ولایت در امنیت و آسایش به سر می برند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی امروز همه کسانی را به دنبال ایجاد ناامنی هستند سر جای خودشان می نشانند تصریح کرد: در این راستا قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با اشرار، مجرمان و مفسدان و کسانی که امنیت اخلاقی و اجتمای جامعه را به هم می ریزند باید استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین  میر عمادی با تاکید بر اینکه مهم ترین مطالبه مردم تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی است گفت: نیروی انتظامی باید حافظ امنیت جامعه باش تا پیشرفت، توسعه و کارآمدی نظام به رخ دنیا کشیده شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.