لرستان؛

سرپوش استکبار جهانی بر روی جنایت آل سعود و رژیم صهیونیستی

یکی از جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک کشی است که استکبار جهانی بر روی این جنایات سرپوش می گذارد.

سرپوش استکبار جهانی بر روی جنایت آل سعود و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد گفت: در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد با بیان اینکه نهم مهرماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین است، افزود: امروزه یکی از جنایات بزرگی که توسط رژیم صهیونیستی و آل سعود صورت می گیرد، کودک کشی بوده که در فلسطین و یمن اتفاق می افتد.

وی با اشاره به سکوت رهبران کشورهای اسلامی در این زمینه گفت: آل سعود صدها کودک بی گناه را در یمن قتل عام کرده و استکبار جهانی بر این جنایات سرپوش می گذارد.
به گفته وی ملت های مسلمان هرگز این جنایات و کودک کشی های رژیم صهیونیستی و آل سعود را فراموش نکرده و ابراز همدردی و همبستگی خود را با مظلومان جهان اعلام می دارد.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهوری در سازمان ملل و موضع گیری انقلابی علیه آل سعود و رژیم صهیونیستی گفت: ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده اما آمریکا با بد عهدی خود هنوز اقدامی را انجام نداده است.
در فراز دیگری از سخنانش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مصلحت مردم و انقلاب را در نظر گرفته و مانع دو دستگی و تفرقه در کشور شده است.

وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب همبستگی اجتماعی، همدلی و مصلحت کشور را مهم دانسته و با دور اندیشی توطئه های استکبار را خنثی می کند و بر فتنه های داخلی آگاه و آنان را برطرف می سازد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، ستونی بنام رهبری آگاه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با شروع ماه محرم ادامه داد: ماه محرم ماه حزن و اندوه و ابراز عشق و محبت مردم به ائمه اطهار می باشد.
وی گفت: فلسفه عزاداری برای سیدالشهدا چیزی جز محبت و معرفت نبوده و از مسئولان هیات های مذهبی تقاضا داریم که در مراسمات از مبلغان دینی و منبر برای آگاهی بیشتر مردم با مسایل دینی استفاده کنند.

به گفته وی هدف از قیام امام حسین(ع) امر به معروف ونهی از منکر بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به هفته نیروی انتطامی و با بیان اینکه ناجا یک نیروی مقتدر، توانمند و حاضر در صحنه می باشد، گفت: استمرار نظم و امنیت در جمهوری اسلامی مدیون ایثار و اقتدار نیروی انتظامی بوده و علی رغم توطئه فراوان دشمنان علیه نظام اسلامی، این نظام، مقتدر و توانمند است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ادامه داد: از نظر مقام معظم رهبری ویژگی های ناجا برخورداری از عزت و اقتدار، خدمت به مردم، آسایش برای مردم، درستکاری و امانتداری بوده و قشری که چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است نیروی انتظامی می باشد.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.