شیراز؛

شاكله و سنگ بنای هر سازمان در آموزش است

جانشين فرمانده انتظامی استان گفت: سنگ بنا، پايه و اساس هرسازمان بر چگونگی و نحوه آموزش افراد آن سازمان استوار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علي ذوالقدري جانشين فرمانده انتظامی استان فارس در آئين توديع و معارفه معاونت تربيت و آموزش فرماندهی انتظامي استان فارس، با تاكيد بر نقش مهم آموزش در انجام ماموريت ها، گفت: هر سازمانی كه می تواند جايگاه و شان خود را به خوبی حفظ كند، نشان دهنده اين است كه افراد آن سازمان، آموزش خوب و مناسبی ديده اند.

وي با بيان اينكه قوانين ما نشات گرفته از شرع مقدس دين مبين اسلام است، افزود: آموزش ما نيز برپايه موازين اسلام استوار است و در محيط آموزشی نيز لازم است همه جوانب آموزش چه از جنبه ظاهری و چه از جنبه اصول كاری، درنظر گرفته شود.

ذوالقدري از محيط آموزشی به عنوان يك محيط مقدس ياد كرد و افزود: بايد براي اين محيط مقدس، ارزش قائل شد و افسران آموزشی نيز بايد افرادي مجرب،‌كارآزموده،‌نمونه و الگو باشند.

او خاطرنشان كرد: راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش در ناجا نيز به اين دليل است كه، آموزش ركن اساسی و عامل مهم در انجام موفق ماموريت های سازماني است.

ذوالقدری استمرار، ممارست و تمرين در آموزش را تاكيد كرد و گفت: هرچقدر آموزش بيشتر و بهتر باشد، موفقيت در كارها و ماموريت ها نيز بيشتر است.

در اين مراسم شهرام احمدي به عنوان سرپرست معاونت تربيت و آموزش فرماندهی انتظامي استان فارس معرفی و حكم انتصاب وی توسط سرهنگ رضا صادقي رئيس بازرسي استان قرائت و از زحمات سرهنگ احمد احمدي كه مدت دو سال عهدار اين سمت بود، تقدير و تشكر به عمل آمد.
انتهای پیام/ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار