کرمانشاه؛

پیگیری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی

فرماندار شهرستان سنقرو کلیایی گفت: تمهیدات لازم برای رونق واحدهای تولیدی غیرفعال با شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آنها اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یاور محمدی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای مرغداری و دامداری‌های صنعتی سنقرو کلیایی با بیان اینکه واحدهای تولیدی به دلایل نیمه کاره بودن، بدهکاری و یا دارای مشکلات با دستگاه‌های اجرایی و بانکها غیرفعال شده‌اند، گفت: مشکلات آنها بررسی و با در نظر گرفتن اولویت‌ها برای رفع آنها اقدام خواهد شد.

وی اهمیت جمع آوری تمامی اطلاعات واحدهای صنعتی و دامداری‌ها و جمع بندی مشکلات آنها را توسط دستگاه‌های ذیربط مورد تاکید قرار داد.

فرماندار سنقرو کلیایی همچنین از برنامه‌ریزی دولت برای کمک به راه اندازی واحدهای تولیدی راکد خبر داد و گفت: با مشخص شدن مشکلات این واحدها بخشی از آنها در شهرستان، بخشی در استان و بخشی هم از طریق تهران پیگیری ورفع خواهد شد.

در این نشست مدیران واحدهای دامداری و مرغداری های فعال و غیرفعال مشکلاتی از قبیل پرداخت اقساط و بها بالای گاز مصرفی، عدم وجود توجیه اقتصادی به دلیل نوسان قیمت نهاده‌ها، مشکلات مربوط به تمدید پروانه فعالیت و... را مطرح کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.