اراک؛

وخامت حال 2 تن از مصدومان تصادف محور شازند - بازنه

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت : حال 2 نفر از مصدومان حادثه سرویس معلمان شازند وخیم است.

وخیم بود حال 2 تن از  مصدومان تصادف محور شازند - بازنه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی که به همراه طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از مجروحان بستری در بیمارستان ولی عصر اراک عیادت می کرد گفت: حال دو نفر از مصدومان حادثه صبح امروز سرویس معلمان شازند وخیم است، اما خوشبختانه حال عمومی هفت نفر دیگر رضایت‌بخش است.

شهریار فولادوند ضمن ابراز تأسف از حادثه غم‌انگیز صبح امروز که خانواده آموزش و پرورش استان را عزادار کرد با تسلیت درگذشت دو نفر از بانوان فرهنگی به خانواده بزرگ فرهنگیان و بازماندگان آنان، اظهار داشت: متأسفانه بر اثر وقوع تصادف بین مینی‌بوس حامل معلمان مدارس روستایی شازند و یک دستگاه تریلر در محور شازند- بازنه دو نفر از همکاران عزیز ما به همراه راننده جان خود را از دست داده و 9 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه مسئولان بیمارستان ولی عصر(عج) و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: از لحظه اعزام مصدومان به بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مسئول اورژانس و رئیس بیمارستان تمام اقدامات لازم را برای درمان مصدومان به کار بسته و با جدیت در حال رسیدگی هستند.

فولادوند با اظهار تاسف از فوت دو نفر از همکاران آموزش و پرورش در این حادثه دلخراش، افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر حال مصدومان این حادثه بهبود یافته و به سلامت کامل دست پیدا کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، مجروحان ، وخیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.