کنفدراسیون والیبال مردان آسیا – تایلند

شهنازی: کار سختی مقابل ژاپن داریم

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل ژاپن کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان حاضر شویم.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی ب والیبال ایران پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی گفت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و بعد از بازی با تایلند که دیداری بسیار سنگین بود، حالا منتظر دیدار با ژاپن هستیم.

وی با اشاره به سنگین بودن مسابقات و نزدیک بودن زمان رقابت ها به هم ، افزود: بازیکنان تیم ب نزدیک به 7 ماه است که تمرینات فشرده خود را سپری می‌کنند و مسابقات سنگین شرایطی را فراهم کرده است که بازیکنان با آسیب دیدگی های جزیی مواجه شوند. هرچند این مصدومیت‌ها به شکلی نیست که جلوی بازی کردن این بازیکنان را بگیرد.

شهنازی با اشاره به دیدار با تیم ملی ژاپن در مرحله نیمه نهایی کفت: بدون شک کاری سختی پیش رو خواهیم داشت. ژاپنی ‌ها تیم خوبی دارند و امروز موفق شدند قزاقستان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند. ما کار آسانی مقابل این تیم نداریم و باید با همه توان به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران درباره سطح مسابقات و تیم های حاضر در این دوره از رقابت‌ها گفت: تیم های ژاپن، استرالیا و کره تیم هایی هستند که با تیم جوان و زیر 23 سال خود به همراه تعداد محدودی بازیکن بزرگسال به این مسابقات آمده اند.

وی ادامه داد: در این بین تیم چین با تیم با تجربه ای به تایلند آمده است. باقی تیم ها با ترکیب اصلی خود راهی مسابقات شده اند. تیم چین به اعتقاد من یکی از شانس های اصلی حضور در فینال است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار