اصفهان؛

نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری «بانوی آفتاب» بافران برگزار شد

گروهی از بانوان هنرمند صنایع دستی شان را به منظور حمایت از صنایع دستی و تشویق سایر بانوان در مجتمع بقیه الله بافران به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم پوربافرانی فرمانده پایگاه بسیج حضرت ام البنین (س) بافران از برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری تحت عنوان بانوی آفتاب در این شهر خبر داد.
پوربافرانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس  هدف از برگزاری نمایشگاه را حمایت از صنایع دستی و هنر بانوان ، پیشگیری از آسیاب های اجتماعی ، خدمات بهداشتی بیان داشت و گفت : در این نمایشگاه هنرهایی چون معرق کاری ، چرم دوزی ، نقاشی روی پارچه ، گل های کریستال ، سرویس های آشپزخانه توسط 12 هنرمند به معرض بازدید عموم قرار گرفته است .
فرمانده ام البنین (س) بافران افزود : در کنار این نمایشگاه ، نمایشگاه پوستر و عکس با موضوعات چون خطرات ماهواره ، مواد مخدر ، فضای مجازی نیز به جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی برپا شده است.
اعظم پوربافرانی در پایان از ایجاد غرفه نوشت افزار در کنار صنایع دستی اشاره کرد و بیان داشت :امروز حمایت از تولیدات داخلی از وظایف مهم جامعه ماست ودر راستای بازگشایی مدارس و حمایت از این مهم ،غرفه نوشت افزار ایرانی ایجاد شده تا بازدیدکنندگان به خرید کالاهای ایرانی سوق داده شوند.
گفتنی است در این نمایشگاه ، به همت مرکز بهداشت و درمان شهید عباسعلی بافرانی، غرفه مشاوره در راستای هفته سلامت بانوان دایر و به صورت رایگان به حاضرین در نمایشگاه خدمات مشاوره ای ارائه می شود. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.