کرمانشاه؛

دوران دفاع مقدس از بارزترين برهه‌های حيات انقلاب اسلامی

دوران دفاع مقدس از حساسترين و بارزترين برهه‌های حيات انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرپرست فرمانداری هرسین گفت:دوران دفاع مقدس از حساسترين و بارزترين برهه‌های حيات انقلاب اسلامي و اوج اتحاد و وطن دوستي ملت ايران در برابر كفر و استكبار جهاني بود.

امیر شاه آبادی گفت:پايداري و مبارزات حق طلبانه ملت ايران و نيروهاي مسلح در زمان جنگ تحميلي برگرفته از روحيه جهادي و مكتب امام حسين(ع) در سايه هدايت ها و روشنگريهاي حضرت امام خميني (ره) بود كه توانست ابهت استكبار را درهم بشكند و اوج غرور و ولايت پذيري مردم شريف ايران را به رخ دشمنان اسلام و قرآن بكشاند .

وی تصريح كرد : از ديگر دستاوردهاي مهم دفاع مقدس استقلال نظامي و عدم وابستگي به مستشاران نظامي كشورهاي غربي در اوج تحريم تسليحاتي كشور بود كه نيروهاي مسلح ما توانستند با اتكا بر توان و استعدادهاي داخلي اين بحران را پشت سر بگذارند.

وی افزود: اکنون مي بينيم نه تنها تحريم تسليحاتي بر ما اثري ندارد، بلكه از لحاظ نظامي و دستيابي به دانش و نحوه ساخت تسليحات پيشرفته و مدرن جزو كشورهاي مطرح در جهان هستيم.

سرپرست فرمانداري هرسين در پايان عنوان كرد : آنچه كهاکنون مهم است حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس، ادامه راه شهدا، تحقيق و پژوهش هرچه بيشتر در اين زمينه و تجليل از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.