قم؛

اعزام 10 هزار مبلغ دینی در ماه محرم به سراسر کشور

حجت الاسلام کمال مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ۱0 هزار مبلغ دینی همزمان با دهه اول ماه محرم از سوی این مرکز به سراسر کشور اعزام شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ثبت نام تا روز دهم مهرماه ادامه دارد و مبلغان اعزامی باید از روز ۱۲ مهرماه در مناطق تعیین شده حضور داشته باشند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: 10 هزار نفر در دهه اول محرم به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند که از این تعداد هشت هزار نفر از قم و ۲ هزار نفر از شعبه‌های دیگر دفتر تبلیغات اعزام می‌شوند.

وی افزود: در ماه محرم مبلغان از شعب دفتر تبلیغات که در استان‌های اصفهان، خراسان، ایرانشهر، تهران و خوزستان هستند هم اعزام می‌شوند.


حجت الاسلام کمال ادامه داد: مبلغان در چهار قالب گروه‌های تبلیغی، مبلغان عمومی، مبلغان نخبه و خواهران مبلغه به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: مبلغان موظفند علاوه بر تبلیغ سنتی همچون برگزاری منبر و عزاداری و سینه‌زنی مسائلی همچون سبک زندگی اسلامی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، امام شناسی و ولایت فقیه را تبیین کنند و نسبت به مشاوره و بیان احکام اهتمام داشته باشند.

در پایان عنوان کرد: کتاب «ره توشه» ویژه ماه محرم تدوین شده است که به مبلغان اعزامی برای پربار کردن ایام تبلیغ اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار