اردبیل؛

اجرای پروژه مهر در تمامی نهادهای دولتی کشور

مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: پروژه مهر یک پروژه ملی بوده و به تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی در کشور مربوط می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین احمدی‌فر در جلسه روسای کارگروه‌های پروژه مهر استان اردبیل اظهار داشت: پروژه مهر یک پروژه ملی است که فقط به یک ارگان مربوط نمی‌شود بلکه مربوط به تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی کشور است که می‌خواهد با اهداف مشخصی آموزش‌ و پرورش را در انجام پروژه‌ها و اقدامات یاری کند.

وی افزود: تمامی استان‌های کشور و نیز استان اردبیل هم‌اکنون برای انجام پروژه‌ها با کمبود منابع مالی مواجه هستند که با استفاده از پروژه مهر می‌تواند عملیات بسیار مناسب و شایسته‌ای را در راستای بهبود وضعیت مالی انجام دهد چرا که پروژه مهر جایگاه خود را در تربیت و تعلیم دانش‌آموزان به دست آورده است.

مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل هم‌اکنون اقدامات بسیار خوبی را در رابطه با پروژه مهر انجام داده است که شایسته قدردانی است و همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی نیز می‌تواند کمک شایانی به پروژه مهر در راستای پیشبرد اهداف آموزش‌و‌پرورش انجام دهد.

احمدی‌فر تصریح کرد: استان اردبیل نسبت به شاخص‌های ارسالی وزارت ارزیابی می‌شود و تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط استان اردبیل در این راستا انجام شده است و ما نیز امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمامی مشکلات آموزش‌ و‌ پرورش در کشور برطرف شده و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی هیچ دغدغه و نگرانی از نظر کمبود منابع مالی نداشته باشند.

وی بیان کرد: روسای کارگروه‌ها در استان اردبیل با استفاده از پیشبرد پروژه مهر تاکنون اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده‌اند و توانسته‌اند تا حد امکان مشکلات و مسائل مربوط به آموزش‌ و‌ پرورش را برطرف کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.