اردبیل؛

51 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مدارس شهرک‌های مهر اردبیل نیاز است

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: تکمیل مدارس نیمه‌تمام در شهرک‌های مسکن مهر این استان به اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی در خصوص رفع کمبود مدرسه در شهرک‌های جدیدالاحداث به ویژه شهرک‌های مهر تصریح کرد: در فاز نخست احداث هفت مدرسه عملیاتی شده است.

وی گفت: از این تعداد دو مدرسه در اردبیل، یک مورد در نمین، دو مدرسه در مشگین شهر، یک مورد در پارس‌آباد و یک مورد در خلخال واقع شده است تا مهم‌ترین نیازهای شهرک‌های مهر پاسخ داده شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با تأکید به اینکه اعتبار ساخت این مدارس از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین می‌شود، افزود: علاوه بر این وزارت راه و شهرسازی نیز اعتباراتی به این منظور پیش‌بینی کرده است.

لطفی یادآور شد: تاکنون ۴۹ میلیارد ریال برای احداث مدرسه در شهرک‌های مهر استان هزینه شده، اما تکمیل پروژه های مدرسه سازی نیمه تمام در شهرک های مهر نیاز به اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال دارد.

وی با تأکید به اینکه سه مدرسه به اتمام رسیده و برای سال تحصیلی جدید آغاز به کار کرده است، متذکر شد: از جمله دو مدرسه در اردبیل با ۱۲ کلاس درش و یک مدرسه نیز در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار