شایسته: مسابقات رنکینگ جهانی محک جدی برای ملی پوشان دارت است

سرمربی تیم ملی دارت گفت: مسابقات رنکینگ جهانی دارت، محک بسیار خوبی برای ملی پوشان جهت آمادگی در رقابت های ژاپن است.

شایسته:مسابقات رنکینگ جهانی محک جدی برای ملی پوشان دارت استمهدی شایسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری مسابقات رنکینگ جهانی دارت به میزبانی شیراز بیان کرد: دومین دوره مسابقات رنکینگ جهانی دارت در شیراز برگزار می شود. این سطح مسابقات هرسال در بیشتر کشور ها انجام می شودکه تعداد زیادی از دارت اندازان برای حضور در رنکینگ جهانی در این رقابت ها شرکت می کنند.

 وی افزود: سطح مسابقات در کشور های مختلف متفاوت است و براساس تعداد شرکت کننده ها و جوایزی که در نظر می گیرند به درجه های 1 تا 3 تقسیم می شوند. مسابقاتی که هفته آینده در فارس برگزار می شود در سطح 3 قرار دارد.

شایسته ادامه داد: در مسابقات درجه یک تمامی دارت بازان وارد رنکینگ جهانی می شوند اما در مسابقات درجه 3 رنکینگ براساس تعداد، تعریف می شوند و با توجه به تعداد شرکت کننده ها عده ای به رنکینگ جهانی راه پیدا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات برای تیم ملی تمرین جدی محسوب می شود و چون اواخر مهرماه مسابقات ژاپن را در پیش داریم رقابت های رنکینگ جهانی دارت محک جدی برای ملی پوشان است تا توانایی های خود را بسنجند.

وی در پایان گفت: آخرین اردو تیم ملی دارت 5 روز پیش از شروع مسابقات ژاپن برگزار می شود. در پایان اردو تیم ملی 4 بازیکن آقا و2 بازیکن خانم به تیم ملی دعوت می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار