شاهرود؛

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شاهرود افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از عکس های رزمندگان شهرستان در دفاع مقدس افتتاح شد.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شاهرود افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شاهرود با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر دفاع مقدس، گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه‌های عکس، می تواند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.
حجت الاسلام علی شکری افزود: یکی از اهداف برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال مفاهیم معنوی به نسل جوان جامعه باشد که در این زمینه قطعا نهادهای فرهنگی و جامعه هنری می توانند اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی افزود: حوزه هنری شهرستان شاهرود خوشبختانه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به جمع آوری آثار تصویری دفاع مقدس اقدامی در خور توجه را انجام داده و امیدواریم بتوانیم با حضور هنرمندان این شهرستان بیش از پیش شاهد انجام رویدادهای فرهنگی و هنری از این دست باشیم.
رئیس حوزه هنری شاهرود نیز اظهار کرد: ساده زیستی ویژگی بارز رزمندگان اسلام بود که در مجموعه های تصویری به جای مانده از آن دوران به وضوح می توان این ویژگی را ملاحظه کرد، لذا باید گفت «اخلاص» در جبهه‌ها به تمام قامت در رفتار و کردار بسیجی های خط و خاکریزِ جبهه جلوه گر بود.
محمد عباسی با بیان اینکه رونمایی از عکس‌هایی که لحظه‌های ناب دفاع مقدس را به تصویر می‌کشند از دیگر اهداف این نمایشگاه است، یاداور شد: «حال و هوای خدا محور» شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در زمره مسائلی است که امروز ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می‌رسد لذا این نمایشگاه با هدف نشان دادن گوشه‌ای از اخلاص رزمندگان اسلام در هفته دفاع مقدس برای بازدید همگان گردآوری شده است.
این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان گشوده است شامل ۳۰قطعه عکس های دوران جنگ تحمیلی از شهدا و رزمندگان شاخص شاهرودی حاضر در جبهه های نبرد حق علیه باطل،  به همت حوزه هنری این شهرستان و به میزبانی دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.