اصفهان؛

زنگ ایثار و همدلی در مدارس بافران نواخته شد

زنگ ایثار وهمدلی در مدارس شهربافران همزمان با سایر مدارس کشور امروز شنبه با حضور شهردار واعضای شورای اسلامی نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این مراسم دانش آموزان دبستانهای فاطمیه، بنت الهدی،شهید نعمت الله پوربافرانی و شهید مصطفی خمینی (ره)بافران اولین روز تحصیل خود را با تلاوت کلام الله قرآن مجید یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
علی پوربافرانی شهردار شهر بافران در سخنانی با پاسداشت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، آرامش وامنیت کنونی را مدیون جانفشانی شهدا دانست و برتکریم خانواده معظم شهدا تاکید کرد.
وی والدین و معلمین را به مشارکت خانواده ها در تعلیم و تربیت ،تقویت حس اعتماد به نفس در دانش آموزان عنوان کرد و متذکر شد : خانه و مدرسه، مکمّل یکدیگر هستند و می بایستی والدین با همکاری معلمان زمینه های لازم به جهت رشد استعدادهای دانش آموز خود کمک کنند.
غلام مفتاح از اعضای شورای اسلامی بافران نیز در این مراسم گفت :دانش آموزان در هنگام تحصیل باید نفس خود را تزکیه و تطهیر دهند و اجازه نفوذ شیطان را به نفس خود ندهند.
وی افزود : مطابق برنامه ریزی های انجام شده با ائمه جماعات ، حضور روحانیون می تواند بر شخصیت روحی و جسمی دانش آموز تآثیر گذار باشد.
مفتاح با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: جامعه امروز ما مدیون خون شهداست و به خاطر شهداست که با امکاناتی که برای ما فراهم شده درس بخوانیم و پیشرفت کنیم.
گفتنیست مدارس شهر بافران از مدارسی که معلم و دانش آموز شهید احمد امامی و شهید محسن پوربافرانی خو را به انقلاب هدیه و نام مزین شهید نعمت الله پوربافرانی بعنوان اولین شهید شهرستان نایین و شهید مصطفی خمینی (ره) نامگذاری شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
سلام ممنون از خبرنگار باشگاه خبرنگاران من با این شهر آشنایی دارم شهری تاریخی با مردمی فرهنگی است