کرمانشاه؛

برگزاری یادواره شهدای روستایی و عشایر

یادواره شهدای روستایی و عشایری و گرامیداشت 9800 شهید سرافراز استان كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستایی و عشایری و گرامی داشت 9800 شهید سرافراز استان کرمانشاه با حضوررئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، رئیس بسیج سپاه عشایری استان و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا در روستای پاامام دهستان میاندربند کرمانشاه برگزار شد.


خسرو شهبازی رئیس این سازمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از ایثار، رشادت و دلاوری افراد بزرگی است که جان شیرین خویش را برای حفظ میهن اسلامی در برابر دشمنان سپر کرده و در راه دفاع از وطن به درجه رفیع شهادت نائل گشتند .

وی با بیان اینکه شهیدان و رزمندگان نقش بزرگی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند افزود: نتیجه جان فشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان حفظ ارزشها و دستاوردهای نظام اسلامی بوده و امروزه این امانت ارزشمند بدست ما رسیده است.

وی تصریح کرد: امروزه عزت و امنیت ما حاصل رنج و از خودگذشتگی شهداست که نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و یکی از وظایف امروزه ما ادامه راه شهدا و پاسداری از خون آنان و حرکت در جهت سازندگی کشور است و در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بکارگیری تمام امکانات  و ظرفیت های بخش کشاورزی استان در جهت پیشرفت این بخش و عملی نمودن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه اقتصاد مقاومتی حرکت خواهد نمود.

در ادامه احمدی رئیس سپاه عشایری استان و حیدری بخشدار مرکزی میاندربند نیز طی سخنانی به تبیین و توصیف دوران دفاع مقدس پرداختند.

در این پایان مراسم معنوی مدیران و مسئولین با حضور در مزار شهدا ضمن غبار روبی و عطرافشانی  مزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار