ارومیه؛

صدور 11گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای صنعتی و معدنی

رئیس اداره آموزش، پروژهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مرداد امسال 11 گواهی تحقیق و توسعه به واحد صنعتی و معدنی آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش علی حضرتی با اشاره به عملکرد مرداد ماه این اداره اظهار داشت: در ماه گذشته دوره آموزشی بازرسی در معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن و جلسه کمیته آموزش برگزار شد.
رئیس اداره آموزش، پروژهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن جلسه فرهنگ سازی آشنایی با شرکت های دانش بنیان برای شهرستان شاهین دژ و تکاب نیز در دستور کار قرار گرفت.

به گفته حضرتی، در ماه گذشته جلسات توجیهی برای واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان های شاهین دژ و تکاب به منظور صدور گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای فوق انجام شد.

رئیس اداره آموزش، پروژهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: مرداد امسال 11 گواهی تحقیق و توسعه به واحد صنعتی و معدنی آذربایجان غربی صادر شد.

وی افزود: پیگیری در خصوص زمان برگزاری جلسه نشان جغرافیایی برای محصولات سیب و انگور ارومیه از وزارت متبوع و اعلام آمادگی این اداره مبنی بر برگزاری جلسه در اواخر شهریور یا اوایل پاییز نیز از جمله اقدامات ماه گذشته این اداره بود.

حضرتی اظهار داشت: در ماه مرداد امسال تدوین کتاب چشم انداز مهندسی لجستیک استان آذربایجان غربی تکمیل شد.

به گفته وی، برنامه ریزی جهت اجرایی کردن بند س ماده 31 قانون رفع موانع تولید با همکاری دانشگاه صنعتی ارومیه نیز از جمله مهمترین اقدامات ماه گذشته در اداره آموزش و پژوهش بود.

رئیس اداره آموزش، پروژهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی برای تشکیل کمیته بهره وری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی،تهیه فایل و انجام اقدامات اولیه در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی پروانه تولید نرم افزار و نیز انجام هماهنگی های مرتبط با جشنواره وب نیز در مرداد ماه انجام شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.