محاصره شهر نابلس پس از ناپدید شدن یک نظامی صهیونیست

در پی ناپدید شدن یک نظامی صهیونیست، نظامیان رژیم اشغالگر قدس، شهر نابلس را محاصره کردند و به تفتیش دقیق منازل آن پرداختند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی پس از ناپدید شدن یکی از نیروهای خود، امروز (شنبه) تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهر نابلس را بسته و به تفتیش دقیق منازل پرداختند.

 اشغالگران صهیونیست، مانع ورود صدها خودرو به این شهر شدند و  17 ورودی‌ این شهر را با مراکز ایست بازرسی نظامی بسته و مانع رفت و آمد مردم به خانه‌هایشان شده است.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این تجاوز، تعدادی از فلسطینیان ساکن این شهر را بازداشت کردند و دوربین‌های مدار بسته مغازه‌ها را مصادره کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین در کرانه باختری ظهر جمعه یک فلسطینی را در الخلیل در جنوب کرانه باختری به بهانه تلاش برای چاقو زدن به دو صهیونیست زخمی کرد.

از سوی دیگر، در درگیری های امروز جمعه جوانان فلسطنی با اشغالگران صهیونیست نزدیک نوار غزه، 6 فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش این پایگاه، این درگیری‌ها در 3 منطقه فراحین در شرق خان یونس، شرق اردوگاه بریج و پایگاه نظامی ناحل عوز در شرق شهر غزه به وقوع پیوست.

در این درگیری ها نزدیک به 6 فلسطینی زخمی شدند که حال دو نفر از آن ها وخیم اعلام شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر هفته جوانان فلسطینی  را که در راهپیمایی‌های آمیز هفتگی خود در نوار غزه و پس از نماز جمعه شرکت می‌کنند هدف قرار می‌دهند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار