زنجان؛

وجود بیش از 62 هزار مشترک پر مصرف در سطح استان زنجان

در سطح استان زنجان 62 هزار مشترک در قالب بالای 4 نفر خانوار بیش از 20 متر مکعب آب مصرف می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس علی محمد نادرخانی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت : با توجه به برنامه ابلاغی شرکت مهندسی ، مشترکینی که بیش از 20 متر مکعب در یک خانواده 4 نفره  آب مصرف می کنند باید نسبت به اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف خود اقدام کنند .  
وی افزود : با توجه به اینکه در استان 62 هزار مشترک دارای مصرف بیش از 20 مکعب درماه (خانوار 4 نفره ) هستند شرکت آبفای استان باید 10 درصد از این میزان را کاهش دهد که این میزان  به 6 هزار و 200 مشترک برسد.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه تصریح کرد : نصب تجهیزات و استفاده از سرشیرهای کاهنده ، سرشیرهای اهرمی ، پایش منطقه ای و استفاده از ظرفیت صداوسیما و تبلیغات جهت فرهنگسازی مصرف بهینه از جمله مهم ترین اقدامات شرکت جهت کاهش مصرف است .
نادرخانی گفت : باتوجه به وضعیت سطح آب های زیرزمینی و کمبود آب ، اصلاح الگوی مصرف و کاهش هدر رفت آب در استان بسیج همگانی را می طلبد .  
گفتنی است: که کنتورهای خراب و عدم قرائت نیز با میزان بالای 20 متر مکعب در ماه محاسبه می شود که این میزان نیز باید از امار کلی کاسته شود .

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.