اهواز؛

توسعه خدمات شهری در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: با تعیین اعتبار و در صورت اختصاص کامل آن، شاهد توسعه خدمات شهری و تکمیل برخی از طرح‌های نیمه تمام در شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری ،فرمانداراندیمشک اظهار داشت: امسال و با هدف توسعه و عمران شهری در اندیمشک و تأمین نیاز شهروندان، طرح‌های گسترده در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری و پیگیری بخش‌های مختلف شهری، اعتباری بالغ بر 347 میلیارد ریال برای توسعه اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اختصاص یافت.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با تعیین این اعتبار و در صورت اختصاص کامل آن، شاهد توسعه خدمات شهری و تکمیل برخی از طرح‌های نیمه تمام شهرستان و گسترش رضایتمندی عمومی از خدمات بخش‌های مختلف شهری خواهیم بود.

وی بیان داشت:  این میزان اعتبار در دو قسمت به شهرستان اختصاص یافته است که 156 میلیارد ریال آن مربوط به بودجه استانی و اعتبارات وزارت نفت و 190 میلیارد ریال آن به اعتبارات ماده 180 مرتبط است.

جهانگیری بیان کرد: همچنین از این میزان اعتبار 94 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت 80 درصد به بالا اختصاص یافته است.

وی گفت: هشت درصد از اعتبارات شهرستان نیز با ارزش ریالی 8 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی حوزه مسکن اختصاص و 17 میلیارد ریال نیز برای توسعه خدمات آب  روستایی شهرستان تعیین شده است.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: با هدف توسعه خدمات حوزه‌های علمیه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای گسترش آموزش و علمی این مراکز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بیش از 13 پروژه نیمه تمام نیز برای افتتاح و بهره‌برداری به بخش خصوصی معرفی شده که پس از اصلاح و بازنگری در این طرح‌ها به زودی شاهد بهره‌برداری از آنان نیز هستیم.

جهانگیری گفت: شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری دارای ظرفیتی منحصر به فرد و ممتاز است و توجه به این ظرفیت و استعداد بیش از گذشته زمنیه توسعه و رفع محرومیت این شهرستان را فراهم می‌کند زیرا  بودجه کنونی پاسخگوی تمام نیازهای شهرستان نیست و با وحدت و همدلی و پیگیری باید بیش از گذشته به دنبال کسب اعتبارات بیشتر و ایجاد شرایط و بستر آبادانی شهرستان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار