جامعه جهانی از افغانستان به‎صورت گسترده حمایت می‌کند

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان در دیدار با عبدالله ریاست اجرایی این کشور گفت که جامعه جهانی از افغانستان به‎صورت گسترده حمایت می‌کند .

جامعه جهانی از افغانستان به‎صورت گسترده حمایت می‌کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان در دیدار با عبدالله ریاست اجرایی این کشور گفت که جامعه جهانی از افغانستان به صورت گسترده حمایت می‌کند .
 
عبدالله رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان عصر روز گذشته با  تادامیچی یاماموتو فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان ملاقات کرد.
 
در این نشست نماینده ویژه سازمان ملل متحد درباره سفرش به مقر سازمان ملل و بیانیه‌اش در شورای امنیت این سازمان درباره افغانستان به رئیس اجرایی این کشور گزارش داد.
 
یاماموتو از حمایت گسترده سازمان ملل متحد و کشورهای عضو این سازمان از استقرار و ثبات در افغانستان سخن گفت و ابراز امیدواری نمود جامعه بین المللی یکبار دیگر حمایت خویش را از افغانستان در کنفرانس بروکسل ابراز نماید.
 
در این نشست رئیس اجرایی افغانستان درباره توافقنامه صلح با حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار و توافق حکومت وحدت ملی درباره اصلاح نظام انتخاباتی صحبت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار