مشکل باتری‌های گلکسی نوت 7 این‌بار در چین

تاکنون دو مورد انفجار تلفن‌های همراه گلکسی نوت 7 در چین گزارش شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت "بوستون گلوب"، بر اساس گزارش‌ها، 2 تلفن همراه مدل گلکسی نوت 7 سامسونگ در چین آتش گرفته اند. در صورتی که این گزارش‌ها تایید شوند، این نخستین مورد از این حادثه در چین -- بزرگترین بازار تلفن‌های همراه جهان -- خواهد بود.

سامسونگ اعلام کرد در حال بررسی این دو گزارش است. مقامات این شرکت همچنین می‌گویند تلفن‌های همراهی که در چین به فروش رسانده است، ایمن هستند.

یکی از کاربران چینی در شبکه‌های مجازی روز یکشنبه ادعا کرد گلکسی نوت 7 متعلق به یکی از دوستانش آتش گرفته است. وی که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه‌ای تلفنی گفت این گوشی به طور ناگهانی گرم و منفجر شد و دودی تیره از آن برخاست.

سامسونگ روز یکشنبه با صاحب این تلفن همراه تماس گرفت و پیشنهاد داد گوشی را تحویل گیرد و مبلغ آن را به وی بازگرداند. اما طبق گفته‌های دوستش، وی این پیشنهاد را نپذیرفت.

مورد دیگری نیز به وسیله یک کاربر دیگر گزارش شد. وی اعلام کرد روز یکشنبه هنگامی که در حال اجرای یک بازی بوده است، تلفن همراه گلکسی نوت 7 وی در دستش منفجر شده است. وی درباره خود و محل دقیق زندگیش اطلاعات دیگری نداده است.

بر اساس گزارش‌‎ها، سامسونگ در حال تحقیق و بررسی گزارش نخست است. این شرکت تاکنون درباره این دو گزارش اظهار نظر نکرده است.

علی‌رغم انتشار گزارش‌ها درباره آتش گرفتن تلفن‌های هوشمند مدل گلکسی اس 7، شرکت سامسونگ در روز 1 سپتامبر (11 شهریور) فروش این گوشی را در چین آغاز کرد.

یک روز پس از آن، این شرکت اعلام کرد فروش این تلفن‌های همراه را در 10 کشور متوقف خواهد کرد. یکی از مقامات اجرایی سامسونگ گفت فروش این گوشی در چین ادامه خواهد یافت زیرا در گوشی‌هایی که در این کشور به فروش می‌رسند باتری‌های متفاوتی قرار داده شده اند.

با این حال، اکنون سامسونگ فراخوان جمع‌آوری 1858 گوشی گلکسی نوت 7 در چین را داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار