70 مورد انفجار باتری گلکسی نوت 7 در آمریکا گزارش شده است

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد مشکل باتری تلفن همراه گلکسی نوت 7 ادامه دار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت "انگجت"، هنگامی که شرکت سامسونگ نخستین بیانیه را درباره مشکل باتری تلفن همراه هوشمند مدل "گلکسی نوت 7" را منتشر کرد، مقامات این شرکت اعلام کردند تنها 35 مورد از گرم شدن بیش از حد این دستگاه گزارش شده است.

حال، بر اساس گزارش‌های دولت کانادا، بیش از 70 مورد از این مشکل تنها در آمریکا اتفاق افتاده است. شرکت سامسونگ و دولت کانادا برای جمع‌آوری تلفن‌های گلکسی 7 که ممکن است به صورت ناگهانی منفجر شوند، همکاری می‌کنند.

این 70 مورد از انفجار پرچمداران سامسونگ در اخبار جهان بازتاب گسترده‌ای داشت. انفجار گوشی گلکسی نوت 7 در دست یک کودک 6 ساله در بروکلین، باعث مجروح شدن وی شد. در ایالت فلوریدا نیز انفجار یک تلفن همراه گلکسی نوت 7، یک خودرو را به آتش کشید. با اینکه 70 مورد رقم چشمگیری به نظر نمی‌رسد، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی بیانیه‌ای صادر کرده است و از دارندگان این مدل درخواست کرده است از آن استفاده نکنند. برخی از شرکت‌های هواپیمایی نیز از ورود مسافران با گلکسی نوت 7 به هواپیما جلوگیری می‌کنند.

در حال حاضر، بهترین گزینه برای دارندگان این تلفن همراه هوشمند، تعویض آن با یک تلفن همراه دیگر به صورت موقت است تا نقص فنی این دستگاه‌ها حل شود. شرکت سامسونگ مسئولیت جمع‌آوری دستگاه‌های گلکسی نوت 7 را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار