اصفهان؛

کاروان ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای دیدار هفته هفتم مقابل استقبال تهران دوشنبه راهی تهران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از دیدار هفته ششم خود با تراکتورسازی در فولادشهر، تمرینات خود را برای رویارویی با آبی‌های پایتخت در کمپ تمرینی خود آغاز کرد.

اما کارون سبزپوشان اصفهانی برای برگزار آخرین دیدار خود پیش از تعطیلات دوم لیگ برتر، ظهر دوشنبه از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به سمت تهران پرواز می‌کنند.

ذوبی‌ها که هفته گذشته با شکست مقابل تراکتورسازی در رده نهم جدول جایگاه گرفتند در این هفته سعی دارند همچون 2 فصل اخیر مقابل استقلال تهران دست پر برگردند و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

شاگردان یحیی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باید از ساعت 19:30 روز سه شنبه 30 شهریورماه مصادف با روز عید غدیر در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان در تیم استقلال تهران روند.

همچنین بر اساس اعلام سازمان لیگ، فردا نشست خبری یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌آهن، ساعت 14 و نشست خبری علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم از ساعت 14:30برگزار می‌شود.

گفتنی است پس از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر بار دیگر تعطیل خواهد شد تا تیم ملی کشورمان 2 دیدار دیگر خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.