اصفهان؛

پیروزی ذوب آهن اصفهان مقابل سیاه‌جامگان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3 بر یک سیاه‌جامگان را شکست داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سیاه‌جامگان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد و با برتری 3 بر یک تیم ذوب آهن به پایان رسید.

ذوب آهن و سیاه جامگان در حالی به مصاف هم رفتند که تلاش نماینده اصفهان برای رسیدن به رده چهارم لیگ و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تلاش نماینده مشهد برای فرار از سقوط حساسیت خاصی به این دیدار بخشیده بود.

پیروزی ذوب آهن اصفهان مقابل سیاه‌جامگان

ذوب آهن با بازیکنان، رشید مظاهری، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا حسینی،  مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، علی حمام، مهدی رجب‌زاده، وحید محمدزاده و هاشم بیک‌زاده به میدان آمد.

محمد ناصری، میثم حسینی، کیل کنویا، میلاد نوری، محسن آقایی، حسین کریمی، اولو کورده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، حمیدرضا علی‌عسگری و رضا عنایتی هم از ابتدای بازی برای سیاه‌جامگان به میدان رفتند. 

گلهای این بازی را حسین کریمی در دقیقه 34برای سیاه‌جامگان،و  علی حمام و مهدی رجب زاده در دقایق 57، 70 و 79  برای ذوب آهن به ثمر رساندند.

همچنین یدالله جهانبازی داور این دیدار به قاسم حدادی فر، هاشم بیک زاده، هادی محمدی، احسان پهلوان از ذوب آهن و حسین کریمی، حسین زامهران و محمد ناصری از سیاه‌جامگان کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.