وارن و سندرز در حمایت از کلینتون: شالوده سیاست‌های ترامپ تعصب کورکورانه است

با پیشی گرفتن ترامپ در نظرسنجی‌های ایالت‌های بنفش، ستاد انتخاباتی کلینتون تلاش می‌کند با استفاده از ستاره‌های حزب دموکرات‌، نظر رأی‌دهندگان جوان را جلب کند.

وارن و سندرز در حمایت از کلینتون: شالوده سیاست‌های ترامپ تعصب کورکورانه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، سناتور «الیزابت وارن» شنبه در سخنانی به شدت از «دونالد ترامپ،» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، انتقاد کرد و اظهار داشت: ترامپ مردی بدطینت با روحی پلید است. وارن که این سخنان را در ایالت «اوهایو» بیان می‌کرد، افزود حامیان ترامپ را نژادپرستان و سازمان‌هایی از قبیل «کو کلاکس کلان» تشکیل می‌دهند که پشتیبان نژادپرستی و بومی‌گرایی هستند. 

سخنان وارن مشابه اظهارات شنبه صبح «برنی سندرز،» نامزد انصرافی انتخابات ریاست‌جمهموری آمریکا و رقیب هم‌حزب کلینتون در رقابت‌های مقدماتی، در ایالت کِنت بود که شالوده سیاست‌های ترامپ را کوته‌فکری و تعصب کورکورانه خوانده بود.    

در ادامه گزارش آمده است: ستاد انتخاباتی کلینتون پس از آن از دو نفر از محبوب‌ترین اعضای حزب دموکرات برای حمایت از وزیر امور خارجه سابق آمریکا در دور نهایی انتخابات آمریکا استفاده کرد که نتایج نظرسنجی‌های اخیر در اوهایو، یکی از ایالت‌های بنفش و کلیدی انتخابات سال جاری، از برتری ترامپ بر کلینتون حکایت می‌کند.

طبق این نظرسنجی‌ها، حدود یک‌سوم از رأی‌دهندگان با سن کمتر از 35 سال قصد دارند به نامزدی به غیر از ترامپ و کلینتون رأی دهند. تنها 30 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها می‌خواهند به کلینتون رأی دهند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار