کرمانشاه؛

توسعه کیفی دانشگاه صنعتی کرمانشاه

دانشگاه صنعتی کرمانشاه2050 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال حاضر 2050 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد که در نظر داریم از این به بعد بیشتر به توسعه کیفی دانشگاه بپردازیم.

علی اکبر اختری ادامه داد: دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در 11 رشته کارشناسی و پنج رشته کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.در راه اندازی رشته های جدید بسیار حساسیم به گونه‌ای که حتی یک رشته هم نیاورده‌ایم که دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر استان کرمانشاه، آن رشته را داشته باشد.

اختری با بیان اینکه مدل توسعه این دانشگاه از توسعه کمی به سمت توسعه کیفی در حال حرکت است، اظهارکرد: در نظر داریم که از این به بعد نگاه و تمرکز خود را بر توسعه کیفی دانشگاه گذاشته و رشته های تحصیلات تکمیلی را افزایش دهیم.

وی افزود:به دنبال آنیم که در افق 1404 جمعیت دانشجویی این دانشگاه را به چهار هزار نفر که اغلب آنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهند بود، برسانیم.

اختری گفت: این دانشگاه در حال حاضر 48 نفر عضو هیات علمی دارد که قصد داریم تا پایان سالجاری چهار نفر دیگر را هم به عنوان عضو هیات علمی جذب کرده و جمعیت اعضای هیات علمی دانشگاه را به 52 نفر برسانیم.

وی ادامه داد:این درحالی است که بیش از 100 مدرس به صورت حق‌التدریسی با این دانشگاه همکاری دارند .دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم اکنون 52 نفر کارمند دارد که بر اساس چارت سازمانی موجود می بایست 198 کارمند می داشتیم، لذا کارمندان این دانشگاه ناچارند همزمان چند کار را انجام دهند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار