برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016

برخورداری از دوربین عالی یکی از ویژگی‌های ممتاز برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که شرکت‌ها با ارتقای آن سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه قابلیتی که در تلفن‌های هوشمند رقابت شدیدی را در بین تولیدکنندگان آن ایجاد کرده دوربین های پیشرفته‎ای است که برای جذب مشتریان بیشتر، این سازندگان در صدد ارتقا آن هستند. در اینجا به تلفن هایی که به بهترین دوربین ها مجهز هستند اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

Apple iphone 7 Plus
اگر بخواهیم از میان برندهای تلفن های هوشمند، برندی را انتخاب کنیم که تلفن های آن از بهترین دوربین بهره می برد، قطعا آیفون جزو یکی از بهترین ها خواهد بود. تلفن های سری جدید آیفون از بهترین دوربین برخوردار هستند که آیفون 7 پلاس یکی از آنهاست. آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 دارای لنز دوربین بزرگتری است. دوربین آیفون 7 پلاس دارای 2 لنز 12 پیکسلی با زاویه دید وسیع (wide angle) است که یکی از ماژول ها تثبیت کننده تصویر اپتیکال (لرزش گیر) و دوربین بعدی دارای لنز تله فوتو با بزرگی  1/3.6 اینچ با 2 برابر زوم اپتیکال است که برای کاربر خود امکان  ثبت تصاویر با کیفیتی خیره کننده را فراهم می کند.

برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016

Samsung Galaxy S7
دوربین گلکسی اس 7، قطعا یکی از بهترین دوربین های حال حاضر به شما می رود. دوربین این گوشی دارای لنز 12 مگاپیکسل و مجهز به سیستم فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه است که قدرت فوکوس آن روی سوژه ها بسیار سریع و عالی است. با دارا بودن دیافراگم بزرگ  f/1.7 امکان دریافت نور بیشتر و در نتیجه وضوح و شفافیت بهتری دارد که برای کاربر ثبت تصاویر با کیفیت عالی را فراهم می کند.

برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016

Huawei P9
دارای دوربین مجهز به لنز دوگانه 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که مجهز به فلش Dual Tone LED است. دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است. دوربین این گوشی دارای فوکوس لمسی است. دارای قابلیت فیلمبرداری با سه کیفیت  1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه و 30 فریم در ثانیه و همچنین 720p با سرعت 120 فریم در ثانیه است  که برای کاربر خود لذت عکاسی و فیلمبرداری بی نظیری رقم می زند.

برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016


Sony Xpria X
دوربین تلفن های هوشمند سونی همیشه جزو بهترین دوربین ها به شمار می روند. دوربین اصلی این گوشی دارای وضوح تصویر 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین جلو دارای وضوح تصویر 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشند. دارای فلش LED و دارای قابلیت تغییر حالت عکاسی است که کاربر با کمک دکمه ای که در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته امکان استفاده از این ویژگی را دارد و در حین عکاسی  راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد.


برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016


گزارش از: حسین فلاحی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
چرا نوت ۷ رو نزاشتین قطعا بهترین بود حتی ابهتر از اپل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
LG v10 و LG V20 و Note5 را از قلم انداختید.
V10 دو تا دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی داره که زاویه یکی وسیع تر از دیگری است. و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و اگر اشتباه نکنم دیافراگم f/1.9 داره که کیفیت عکس در نور کم را بالا می بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
Lg g5 که از خیلی از اینا بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
حالا بریدخودتون دوربین8مگاپیکسلی هواوی
Y560-U02
راببینید که قیمتش حدودا300تومنه....
محشر محشر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
اینو میگین ولی لومیا 950xl مایکروسافت که لنز کارل زایس المان و لرزشگیر اپتیکال داره با بیست مگاپیکسل رو نمیگید البته لومیا 950هم فکر کنم محصول سال 2016باید باشه
آخرین اخبار