آپدیت بعدی اینستاگرام کاربران گوشی های آیفون 7 و پلاس را غافلگیر می‌کند

مشاهده عکس ها با کیفیت فوق العاده و تبدیل Photo Live به GIF بوم‌رنگی از قابلیت های اینستاگرام در آپدیت جدید برای گوشی های آیفون 7 و پلاس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل روز چهارشنبه گذشته در جریان کنفرانس خود در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا از نسل جدید گوشی های هوشمندش رونمایی کرد که دارای دوربین های فوق العاده ای هستند. آیفون 7 نخستین گوشی آیفون به شمار می رود که دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده با سنسور لرزش گیر (ثابت) اپتیکال با دیافراگم بزرگ F/1.8 است.

آپدیت ویژه اینستاگرام برای گوسی های آیفون 7 و پلاس در راه است

بنا به گفته اپل، این ویژگی به کاربر امکان می دهد تا از عکس ها و ویدئو هایی با کیفیت بهتر و با طیف رنگی گسترده لذت ببرد. اما با انتشار نسخه جدید اینستاگرام، کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس این شانس را خواهند داشت تا از قابلیت های ویژه دوربین گوشی های خود لذت منحصر به فردی را تجربه کنند.

آپدیت ویژه اینستاگرام برای گوسی های آیفون 7 و پلاس در راه است

در جریان کنفرانس اپل، Lan Spalter، سرپرست واحد طراحی اینستاگرام با حاضر شدن بر روی سن از امکان استفاده تمام قابلیت های دوربین آیفون 7 درنسخه جدید اینستاگرام ویژه ios خبر داد.

وی گفت: کاربران به کمک لنزهای فوق العاده دوربین های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، امکان ثبت و به اشتراک گذاری تصاویر با طیف رنگی گسترده را خواهند داشت.

وی همچنین با بیان اینکه کاربران آیفون 7 و پلاس خواهند توانست لنز دوربین این گوشی را با کشیدن انگشت از بالا و پایین در هنگام ثبت عکس کنترل کنند و زوم اپتیکال دلخواه را ایجاد نمایند؛ گفت: کاربر می تواند  با کمک بازخورد لمسی از میزان زوم ایجاد شده باخبر شود و میزان آن تا دو برابر را بدون آنکه در کیفیت تصاویر تغییری ایجاد شود تجربه نماید.

آپدیت ویژه اینستاگرام برای گوسی های آیفون 7 و پلاس در راه است

همچنین در آپدیت جدید اینستاگرام برای گوشی آیفون 7، امکان تبدیل فوری " Live photo" (عکس هایی که کاربر با گوشی ثبت می کند)  به GIF بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن مخصوص فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ آپدیت جدید اینستاگرام برای ios تا پایان سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.


منبع:Mirror

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار