ایلام؛

مشکلات تردد زائران اربعین به حداقل می رسد

با واگذاری فرماندهی میدان به استان مشکلات ترافیکی مربوط به تردد زائران مرتفع و زمینه تردد راحت از مرز مهران فراهم شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فرمانده انتظامی ایلام اعلام کرد: در حوزه ترافیکی و امنیتی با همکاری سپاه پاسداران ، مرزبانی و اداره اطلاعات اشراف کاملی بر وضعیت منطقه وجود دارد.

سردار نورعلی یاری گفت: قرارگاه مرکزی امام علی (ع) با مشخص و فعال کردن کمیته های تخصصی در استان ایلام تشکیل و طرح ریزی تخصصی هر یگانی نیز تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به کارشکنی های دولت عربستان سعودی در اعزام حجاج ایرانی ، شمار زائران اربعین حسینی بیش از 30 درصد به نسبت سال قبل افزایش یابد که این موضوع لزوم برنامه ریزی دقیق تر را دو چندان کرده است.

وی تاکید کرد : ورودی پایانه با توجه به سیل جمعیت باید با استفاده از حفاظ های فلزی مسدود شود ضمن اینکه ساماندهی پل زائر تار میدان اربعین نیز در انضباط تردد بسیار تعیین کننده است.

وی اظهار کرد: چهار یگان ویژه از ناجا در ایام اربعین به این استان آمده تا در ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و امنیتی کمک کند که تامین نیازهای این افراد بویژه از نظر اسکان در برنامه ریزی ها باید لحاظ شود.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: دستگاه های ایکس ری موجود در مرز مهران جوابگوی حجم مراجعان نیست و به منظور نظارت بیشتر بر تردد زائران باید با هماهنگی از سایر استان ها امکانات مورد نیاز تامین شود.






 انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، زائر ، اربعین ، مهران ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.