شهرکرد؛

120 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به دانش آموزان

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از 120 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری آماده خدمات رسانی به دانش آموزان و شهروندان شهرکردی می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهردار شهرکرد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، بیش از 120 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری آماده خدمات رسانی به دانش آموزان و شهروندان این شهر می باشد.

نورالله غلامیان افزود: خط کشی و لکه گیری معابر، نظافت و پاکسازی سطح شهر، ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب عمومی مانند اتوبوس و تاکسی، توزیع اقلام فرهنگی بین دانش آموزان و حضور مسئولان شهری در ویژه برنامه های مدارس را از مهمترین اقدامات ستاد مهر شهرداری شهرکرد است.

وی ادامه داد: توسعه و گسترش فضاهای سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی های عابر پیاده، نصب سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده و شناسایی و رفع گره های ترافیکی از دیگر اقدامات این شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید می باشد.

غلامیان گفت: در طرح بازرسی ویژه سازمان تاکسیرانی هم بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس نظارت خواهد شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی شهرداری شهرکرد نیز در طرح استقبال از مهر ضمن آماده باش کامل، به توزیع اقلام آتش نشانی، بروشور و آموزش روش های ایمنی و چگونگی استفاده از کپسول های آتش نشانی توسط دانش آموزان در مدارس می پردازند.

سال تحصیلی 96-95 از روز شنبه 3 مهرماه 95 همزمان در سراسر کشور و با شعار «مدرسه شاداب، الفبای توسعه» آغاز می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار