بائرمن:تیم اردن بهترین بازی را در این تورنمت انجام داد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ملی بسکتبال اردن بهترین بازی ها را در این تورنمت انجام داد و خوشحالیم که توانستیم برابر این تیم به برتری برسیم.

بائرمن:تیم اردن بهترین بازی را در این تورنمت انجام دادبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان درک بائرمن پس از پیروزی برابر اردن در کنفرانس خبری بیان کرد: ما احترام زیادی برای تیم اردن قائل هستیم. بازی سختی مقابل آنها داشتیم،این تیم بهترین بازی‌ها را در این تورنمنت انجام داد و خوشحالیم که توانستیم آنها را شکست دهیم.

بائرمن افزود: تیم آنها  تنها تیمی است که بیشترین میانگین امتیاز،حدود امتیاز 87 را کسب کرده است و ما امروز با دفاع خوب به آنها فرصت ندادیم که بیش از 60 امتیاز را کسب کنند و امروز در این بازی  کمترین میانگین امتیازیشان بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: بسیار از نتیجه این بازی خرسندیم اما باید این بازی را فراموش کنیم و روی بازی فردا که فینال است تمرکز کنیم.فردا مقابل حریفمان بازی متفاوتی خواهیم داشت.

وی درباره تاکر بازیکن اردن گفت: او بازیکن فوق العاده ایی است اما شاگردانم بهتر از او را دفاع کردند و سجاد مشایخی و بهنام یخچالی نمایش خوبی مقابل او داشتند. هنگامی که شما بازیکنی مانند حامد حدادی را دارید، بازیکنان کوتاه‌قامت حریف مقابلتان از سایر نفرات شما عبور می کنند اما حدادی مانع آنان می‌شود.

وی افزود: برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم، چون هم کره را بردیم و هم عراق را، اما مسابقه فینال متفاوت است، مطمئناً بازیکنان ما در بازی فردا هم خیلی خوب ظاهر می‌شوند. وقتی دفاع خوبی داشته باشیم، می‌توانیم به برتری  برسیم.

بائرمن در پایان اظهار داشت: امیدوارم همه مردم و رسانه‌ها قدر این بازیکنان جوان را بدانند. ارسلان، اوشین و حدادی از نسل قبل هستند، اما با تمام وجود بازی می‌کنند و  علاوه‌ بر اینکه به قهرمانی فکر می‌کنیم، بازی‌های خوبی هم به نمایش می‌گذاریم.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار