تهران میزبان 20 کشور جهان در حوزه هوانوردی

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری از حضور نمایندگان و سرمایه گذاران 20 كشور جهان در اجلاس كاپا خبر داد.

حضور سرمايه گذاران و نمايندگان بيش از 20 كشور جهان فردا در تهران

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، فردا 28 شهریورماه نمایندگان و سرمایه گذاران 20 كشور جهان در اجلاس كاپا كه به میزبانی شركت شهر فرودگاهی امام برگزار می شود، شركت خواهند كرد.

وی ادامه داد: اجلاس کاپا با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی كشوری فردا در هتل نووتل فرودگاه  امام آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این اجلاس بیش از 150 نماینده كشورهای اروپایی، آسیایی، آمریكایی و حاشیه خلیج فارس از جمله انگلیس فرانسه آلمان، هلند، برزیل، كانادا، چین، فرانسه و ... شركت خواهند كرد.

جعفرزاده با بیان اینكه محور اصلی این اجلاس دو روزه بررسی روشهای فاینانس و سرمایه گذاری در صنعت هوانوردی كشور خواهد بود افزود: مباحث این اجلاس، سرمایه گذاری در خصوص اجاره و خرید هواپیما، ساخت و توسعه فرودگاهها، چالشهای پولی، بانكی و بیمه ای، رفع موانع بانكی در صنعت هوانوردی ایران، توسعه شبكه پروازی بین المللی و داخلی كشور از جمله مباحث قابل طرح در این اجلاس به شمار می رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار