شیراز؛

افتخار آفرینی خوشنویسان فارس در جشنواره بین المللی خوشنویسی

علیرضا تلجنگانی و امیر پژمان از فارس به ترتیب در بخش نستعلیق و نسخ به عنوان برگزیدگان چهارمین دوسالانه بین اللملی خوشنویسی کشور معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با بیان این که  چهارمین دوسالانه خوشنویسی به مدت ۲۰ روز در استان قزوین باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد گفت :آثار بیش از ۴۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. محدث افزود : از 668 اثر ارسالی به دبیرخانه چهارمین دوسالانه خوشنویسی کشور  آثار ٦٨ هنرمند به مرحله پایانی رسید.
در این جشنواره در بخش نستعلیق حیدر موسوی و مصطفی عابدینی از قزوین، یادگار خیام از کردستان، علیرضا تلجنگانی از فارس، علی خیری از اصفهان، سلیمان میری از تهران، صفر گالشی از اردبیل، احمد احمدی و رسول آقا میری از اصفهان، پیمان سادات نژاد از ایلام و مجتبی شریفی از اصفهان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
شمس الدین مرادی از ایلام، غلامعلی گوران از مازندران، مهدی منصوری از ایلام، پیمان پارس مهر از قزوین، هادی پناهی منش از قم، بهادر پگاه از قزوین، محمد اندرز از بوشهر و محمود رحیمی عهد از تهران برگزیدگان در بخش خط شکسته بودند.
همچنین در بخش ثلث مجید داستانی، وحید فولادزاده، علی ایرانی و احمد خوانساری از قم، لیلا وزیری از تهران و علی احسان پور از خراسان رضوی به عنوان برگزیده این بخش معرفی شدند. مجید سعیدکافی از تهران، زهرا میبدی و محمدتقی اسدی از قم، زهرا شیرازی پور از البرز، امیر پژمان از فارس و عذرا عبدالله پور از اصفهان از برگزیدگان در بخش نسخ بودند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.