سیستان وبلوچستان

آغازسرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن از سوم مهردراستان

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت: سرشماری اینترنتی از سوم مهر امسال آغاز و تا 24 مهر ادامه دارد و خانواده ها می توانند با مراجعه به پایگاه (سایت) اینترنتی آمار اطلاعات خودشان را ثبت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، غلامرضا مالکی در نشست هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه استان در زاهدان اظهار داشت: شرکت در سرشماری اینترنتی کمک خوبی به کاهش هزینه این طرح ملی و تسریع در اجرای بهینه آن می کند.

وی با اشاره به اینکه ماموران آمارگیر آموزش های لازم را در راستای دریافت اطلاعات از خانوارها فرا گرفتند و با جلیقه های مخصوص و با کارت شناسایی به درب منازل مراجعه می کنند افزود: این افراد با مراجعه به درب منازل شهروندان اطلاعات مختلف از جمله مسکن، درآمد، جمعیت و میزان تحصیلات را ثبت می کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان از شهروندان عزیز در خواست کرد اطلاعات درست را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند زیرا بر اساس آمارهای داده شده برنامه ریزی های کلان در کشور و استان انجام می شود.

مالکی اظهار داشت: فرمانداران برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن نقش مهمی بر عهده دارند و باید از تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری هرچه بهتر این سرشماری استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سرشماری کامل ترین و موثرترین شیوه جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی دقیق در زمینه های مختلف است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار