گیلان؛

گرامیداشت شهدای منا با حضور وزیر دادگستری

آیین گرامیداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین مسلم قلی پور گیلانی از شهدای منا با حضور وزیر دادگستری در مسجد جامع رحیم آباد رودسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛وزیر دادگستری در مراسم گرامیداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین مسلم قلی پور گیلانی از شهدای منا در مسجد جامع رحیم آباد رودسر گفت : ممانعت عربستان از تشکیل گروه حقیقت یاب و ورود آنان به خاک عربستان برای تحقیق نشان دهنده ماجراجویی خبیثانه آل سعود است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی افزود : شهدای منا در سرزمین امن الهی مظلومانه جان باختند و دولت عربستان سعودی با وجود پیشرفته ترین امکانات امدادی و درمانی از امدادرسانی به حجاج در آن حادثه غافل شد.

وی گفت : عربستان قصد فریب اذهان عمومی را دارد و می ترسد با تشکیل گروه
حقیقت یاب و روشن شدن ابعاد مختلف حادثه منا ابعاد پنهان این حادثه مشخص شود.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه حادثه منا باید پیگیری شود تا علت این حادثه برای همگان مشخص شود افزود : ملت بزرگ ایران راه شهدای خود را با قدرت ادامه می دهند وحضورشان در مراسمات یادواره شهدا بیانگر این حقیقت است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی گفت : عربستانی ها از امریکایی ها اسلحه می خرند و مردم کودکان بی دفاع یمنی را می کشند و از این طریق هم به جهان اسلام خیانت می کنند و هم به دشمنان اسلام کمک مالی می کنند و زمانیکه متهم به کودک کشی می شوند با پول دهان سازمان ملل را می بندند.

در این مراسم با حضور وزیر دادگستری ، استاندار ، مسوولان از یادمان شهید
حجت الاسلام والمسلمین مسلم قلی پور در بلوار رحیم آباد رودسر رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین قلی پور گیلانی متولد بخش رحیم آباد رودسر و از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بود که در حادثه منا به شهادت رسید.

وی دارای 80 اثر به زبان فارسی و عربی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.