پارالمپیک ریو 2016؛

فلفلی: همدلی و اتحاد نقطه قوت تیم ایران است

سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره صعود به فینال مسابقات پاراالمپیک را لطف خداوند و توسل ملی پوشان تیم به امام رضا علیه السلام عنوان کرد و گفت: تمام بازیکنان با جان و دل به رقابت با حریفان می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد فلفلی بعد ار صعود به فینال مسابقات پاراالمپیک بیان کرد: من این پیروزی را به همه مردم ایران به خصوص جامعه ورزش معلولان و نابیانایان تبریک می گویم. مسابقه ویژه ای بود و برای ما از فینال مهمتر بود چرا که ابتدا باید تیم قدرتمند آرژانتین را می بردیم بعد به فینال می رفتیم.

وی ادامه داد: تدابیر خاصی را برای این بازی به کار گرفتیم و بازیکنان هم به گفته های کادرفنی عمل کردند که خدا رو شکر بازی را برنده شدیم، ملی پوشان هم با همدلی و اتحاد بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال 5 نفره با اشاره به بازی فینال عنوان کرد: در فینال با برزیل رو به رو می شویم که  تیم قدرتمندی است و از حمایت تماشاگران خودی نیز برخوردار است به همین دلیل برای آن بازی هم تاکتیک ویژه ای را در دستور کار داریم که به یاری خداوند و دعای مردم به مدال طلا دست پیدا می کنیم از همه مردم می خواهم ما را دعا کنند.

فلفلی در پایان از همه رسانه ها که در این دوره با مطالب خود از فوتبال 5 نقره حمایت کردند تشکر کرد و گفت: بچه های تیم ما قدردان زحمات رسانه ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
فوتبالیستهای تیم ملی ما این اخبار ببینن ویاد بگیرن.واقعا خدا قوت.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
قوت بازوشون صلوات .
خدا توفیق تون بده
آخرین اخبار