کرمانشاه؛

بسترسازی براي اجراي پروژه هاي بزرگ

استاندار كرمانشاه گفت: بسترهاي لازم براي اجراي پروژه هاي بزرگ در استان به ويژه شهرستان هاي مرزي كاملاً مهياست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسداله رازاني در نشست با گروه مشاوران اقتصادي و سرمايه گذاري اظهار داشت: پس از برجام گشايش مناسبي در حوزه اقتصادي كشور صورت گرفته و شاهد حضور سرمايه گذاران بسياري هستيم .طي اين مدت در كرمانشاه نيز شاهد حضور گروه هاي خارجي متعددي بوده ايم كه علاقه مند به سرمايه گذاري در حوزه هاي مختلف هستند.

اين مدير ارشد استان با اشاره به اينكه كرمانشاه داراي پتانسيل ها، استعدادها و فرصت هاي سرمايه گذاري بسيار متنوعي است در ادامه اظهار كرد: تلاش مي كنيم اين فرصت ها را در قالب بسته هاي مكتوب و يا در همايش ها به سرمايه گذاران و كارآفرينان حوزه هاي مختلف ارايه كنيم.

رازاني با اشاره به اينكه استان منابع آبي بسيار خوبي در اختيار دارد در ادامه اظهار داشت: بسترهاي لازم در كرمانشاه براي احداث صنايع بزرگي همچون پتروشيمي، پالايشگاه و فولاد كه نيازمند منابع آبي مطمئن هستند كاملاً فراهم است و مديريت ارشد استان در روند اجراي اين پروژه ها با سرمايه گذاران كاملاً همراه خواهد بود. 

استاندار كرمانشاه همچنين از حضور سرمايه گذاراني كه از طرح هاي مناسب در حوزه صنعت  برخوردار باشند استقبال كرد و گفت: كساني كه داراي طرح هاي پيشنهادي قابل اجرا و منجر به توليد و كارآفريني باشند از حمايت هاي ويژه در روند سرمايه گذاري برخوردار خواهند بود. 

رازاني با استقبال از اجراي طرح شهر هوشمند در كرمانشاه اظهار كرد: كرمانشاه مهم ترين شهر استان محسوب مي شود و توسعه آن بسيار مهم است. از طرح هايي همچون شهر هوشمند كه بستر مناسبت تري را براي برخورداري شهروندان از خدماتي رفاهي مطلوب تر فراهم مي كنند استقبال مي كنيم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.