کمالوند:امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: 20 سال است که دارم مربی‌گری می‌کنم اما تا اکنون اینقدر بدشانسی گریبانگیرم نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند در نشست خبرب پس از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: خیلی اعتقاد به طلسم ندارم و اتفاقاتی برای تیممان افتاده که واقعاً برایم باورش سخت است البته باید اعتراف کنم این اتفاقات در دو بازی گذشته ما هم رخ داده است. 

وی ادامه داد: 20 سال است که دارم مربی‌گری می‌کنم اما  تا اکنون اینقدر بدشانسی گریبانگیرم نشده است. از این اتفاقات مداوم خسته شده‌ام و فکر می‌کنم فقط باید خدا کمک‌مان کند که از این وضعیت خارج شویم.

وی افزود: بازیکنان زبده‌ای در تیم ما وجود دارند اما حیرانم که چرا بازیکنان اینقدر راحت موقعیت‌های گل را از دست می‌دهند و حتی راحت‌تر از آن گل می‌خوریم و باید بگویم دروازه‌بان ما خسوس هم که فصل گذشته در تیم استقلال خوزستان عملکرد خوبی را ارائه داده بود اکنون گل‌هایی دریافت می کند که باورش واقعاً برایم دشوار است.

کمالوند در پایان در باره تعطیلات لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی، خاطرنشان کرد: در هر حال ما باید به تیم ملی کمک کنیم چرا که این تیم در آستانه رقابت‌های مهم مقدماتی جام جهانی قرار دارد و فکر می‌کنم تمام  تیم های لیگ برتری باید هدفشان این باشد که به تیم ملی کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
گسترش با این روند (بازی زیبا بدون نتیجه) نمیتواند پیروز شود و مطمعنا"در قعر جدول می ماند از این به بعد به بازیهای بدون نتیجه بازی زیبا باید گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
اکنون گسترش در قعر جدول هست و هفته هفتم اگر باز به همان روند بازی زیبا و عدم نتیجه گیری ادامه بدهد باید مالک و مدیریت باشگاه یک تجدید نظر اساسی بکنند تا در تعطیلات تیم با تغییرا در کادر فنی جمع و جور شود.
آخرین اخبار