هفته پنجم لیگ برتر؛

گسترش فولاد 0 سیاه جامگان 1

دو تیم گسترش فولاد و سیاه جامگان در قالب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم مشهدی بود که توانست در دقایق پایانی سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛دو تیم گسترش فولاد و سیاه جامگان در قالب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم مشهدی بود که توانست در دقایق پایانی سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

داور: حمید حاج ملک

گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی ، مگنو باتیستا، مصطفی اکرامی، محمدرضا خلعتبری، محمد امین درویشی، داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند

سیاه جامگان:

محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، محسن آقایی، رضا شربتی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، عیوب کلانتری، حمیدرضا علی عسگری، رضا درویشی و عباس عسگری

سرمربی: فرهاد کاظمی


دقیقه حساس:

 

دقیقه 9 – حرکت پریرا و نفوذ در عرض و بین مدافعان سیاه جامگان، مهاجم برزیلی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه این بازیکن توسط ناصری مهار شد.
دقیقه 11 – همکاری خلعتبری و پریرا از جناح راست موقعیت خطرناکی روی دروازه مشهدی ها ایجاد کرد اما این توپ به کرنر رفت.
دقیقه 12 – کرنر ارسالی تبریزی ها بازهم روی دروازه سیاه جامگان ایجاد خطر کرد اما ضربه ابراهیم زاده با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 17 – حرکت زیبای درویشی از جناح راست با ضربه دقیق او از زاویه بسته ادامه یافت اما این توپ را بابک حاتمی از صحنه دور کرد.
دقیقه 18 – حمله دیگری از گسترشی ها با ضربه بازیکنان این تیم آغاز شد اما شوت محکم مهاجم این تیم توسط دروازه بان سیاه جامگان مهار شد.
دقیقه 19 – پاس دیدنی خلعتبری از بین مدافعان حریف عبور کرد و در حالی که بازیکنان مشهدی اعتقاد به آفساید داشتند محمد امین درویشی ضربه خود را به سوی دروازه سیاه جامگان که این توپ توسط مدافعان این تیم دور شد.
دقیقه 30 – حرکت پریرا بین مدافعان سیاه جامگان با ضربه محکم او ایجاد موقعیت کرد اما این توپ با واکنش دیدنی ناصری دور شد. 
دقیقه 35 – حمله دیگری از گسترشی ها بازهم دروازه ناصری را با خطر روبرو ساخت اما ابراهیم زاده نتوانست از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 42 – ارسال بلند گسترشی ها با ضربه سر پریرا دروازه حریف را به شدت به خطر انداخت اما جایگیری بسیار خوب ناصری و واکنش او باعث شد تا این موقعیت نیز از دست برود. 
دقیقه 45 – نفوذ دیگری از تبریزی ها و ارسال بلند اکرامی از جناح چپ روی دروازه ناصری خطرساز شد اما بازیکنان گسترش فولاد نتوانستند از آن سودی ببرند.

دقیقه 83 – داریوش شجاعیان یکی از معدود موقعیت های نیمه دوم این دیدار را پدید آورد و ضربه خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85 – گسترشی ها با حرکت خود توپ را به محوطه جریمه سیاه جامگان رساندند و باتیستا در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90 – شوت دیدنی باتیستا از راه دور با واکنش استثنایی ناصری به کرنر رفت.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار