افشای جزئیات توافق نظامی 38 میلیارد دلاری آمریکا و رژیم صهیونیستی

یک سایت اسرائیلی جزئیات توافق نظامی جدید امضا شده بین تل آویو و واشینگتن به ارزش ۳۸ میلیارد دلار را فاش کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  ، سایت اسرائیلی «واللا» با اشاره به امضای قرارداد جدید نظامی بین تل آویو و واشینگتن نوشت که بر اساس این قرارداد جدید اسرائیل به اسلحه جدیدی دست می یابد که کشورهای دیگر آن را در اختیار ندارند و به موجب آن ارتش اسرائیل هواپیماهای نوع «k- 46»  که در تجهیز هوایی هواپیماهای جنگی استفاده می شود، دریافت خواهد کرد و علاوه بر آن ارتش این رژیم به بمب های خوشه ای که برای انهدام انبارهای زیرزمینی سلاح مورد استفاده قرار می گیرد و نیز رادارهای پیشرفته مجهز می شود.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین به جنگنده های اف 35 که هیچ کشور دیگری در جهان آن را ندارد و نیز جنگنده های نوع «v- 22»  مجهز خواهد شد.

روز گذشته «توماس شانون» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی و «یعکوب ناجل» رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی توافقنامه کمک نظامی به ارزش 38 میلیارد دلاری را امضا کردند.

این توافقنامه شامل 33 میلیارد دلار کمک نظامی خارجی و 5 میلیارد دلار برای سامانه دفاع موشکی خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: می خواهم از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و دولت وی به خاطر این توافق تاریخی تشکر کنم. این قرارداد به اسرائیل کمک خواهد کرد تا سامانه های دفاع موشکی را ارتقا دهد و ساختار نیروهای مسلح را تقویت نماید.

مقام‌های رسمی هر دو طرف اعلام کرده اند که کاخ سفید توانسته است در این قرارداد، امتیازات بزرگ و مهمی را از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بگیرد.

توافق جدید شامل این مساله خواهد بود که اسرائیل نمی تواند به دنبال منابع مالی بیشتری از کنگره فراتر از کمکهای مالی در بسته جدید باشد. اسرائیل در این قرارداد جدید متعهد خواهد شد تا از کمکهای نظامی آمریکا برای خریداری تسلیحات آمریکایی استفاده کند و از سایر کشورها اقدام به خرید تسلیحات نظامی نکند.

طی ماه های گذشته اختلافات بین آمریکا و اسرائیل بر سر توافق هسته ای ایران، موجب سردی روابط دو طرف شده است. آمریکا و اسرائیل اختلافاتی نیز بر سر مساله فلسطین دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بببن بالا بری پایین بیایی 25 سال آینده را نخواهی دید انشاءلله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
بله مااماده ایم برای جنگ باعربستان.انگلیس.امریکا.اسرائیل.ماباکمک حزب الله وفلسطین وسوریه پیروزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
ما اماده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
اسراییل شعبه دوم امریکاست
کمک های امریکا به معنی از این جیب تو اون جیب گذاشتنه
الهی نسلشون بخشکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
رژیم منحوس صهیونیستی نمیفهمه اسلحه معیار قدرت و پیروزی حقیقی نیست این غیرت و شجاعته که با هزار میلیارد دلار هم قابل خرید نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
حقوق بشر آمریکایی مگر شاخ ودم داره
به کودک کش جنگنده دادن آیا معنی ش این نیست که به کودک کشتن ادامه
آخرین اخبار