ایلام؛

توقیف خودرو با بیش از 10 میلیون ریال خلافی

از ابتدای امسال تاکنون 656 دستگاه خودرو متخلف و دارای جرائم معوقه بیش از 10 میلیون ریال در شهر ایلام توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: بر اساس ابلاغ قوانین جدید راهنمایی و رانندگی خودروهایی که بیش از 10 میلیون ریال خلافی داشته باشند، پس از شناسایی مهلت یک ماهه ایی به مالکان آنها داده می شود تا نسبت به پرداخت بدهی خلافی خودروی شان اقدام کنند.

سرهنگ نورالله خادم تاکید کرد : خودروهای متوقف شده توسط ماموران راهور در شهر ایلام بیش از 10 میلیون ریال خلافی دارند و در مهلت قانونی (یک ماه) تعیین شده بدهی خود را پرداخت نکرده بودند لذا برای اعمال قانون متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود : این خودروها تا زمانی که بدهی های خود را پرداخت نکنند همچنان در پارکینگ ها خواهند ماند.

خادم اظهار کرد : انجام آزمایش اعتیاد از رانندگان نیز از جمله برنامه های اجرا شده طی این مدت است که 51 مورد تست مثبت داشتیم و رانندگان خاطی به پرداخت چهار میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت از رانندگی به مدت شش ماه محکوم شدند ضمن اینکه پرونده آنها نیز به مراجع قضایی ارجاع شده است.

سرهنگ خادم تاکید کرد: ضبط 33 مورد گواهینامه رانندگان بدلیل انجام تخلفات حادثه ساز و تداوم در انجام این موارد نیز از جمله فعالیت های انجام گرفته پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در 6 ماه گذشته است.




 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.