کنفدراسیون والیبال زنان آسیا – ویتنام

علیخانی: باید برنده می‌شدیم،حیف شد!

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: باید مقابل تیم ویتنام برنده می‌شدیم، واقعا حیف شد که این دیدار را به تیم ویتنام واگذار کردیم.

علیخانی: باید برنده می‌شدیم،حیف شد!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شبنم علیخانی پس از پایان نخستین مسابقه تیم ملی بانوان ایران در AVC  کاپ و قوبل شکست 3 بر 2 در این مسابقه گفت: فشار  بازی بسیار بالا بود. در تمام 5 ست بازیکنان سخت تلاش کردند اما متاسفانه نتیجه به سود ما تمام نشد. واقعا باید در این دیدار برنده می‌شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ویتنام خیلی خوب کار کردند و ما وقتی از حریف عقب می‌افتادیم به سختی می‌توانستیم به بازی برگردیم. تعداد خطاهای فردی در این دیدار بسیار زیاد بود و شاید همین عامل باعث باخت مقابل ویتنام شد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر در حمله کمی قوی تر بودیم قطعا می‌توانستیم در این دیدار برنده باشیم. آن ها با استفاده از حملات بهتر و سرعتی تر و همچنین بهره بردن از جو سالن که کاملا به نفع آن‌ها بود موفق به شکست دادن ما شدند.

علیخانی در پایان گفت: ما پیش از این مسابقات یک تورنمنت سنگین را پشت سر گذاشتیم و سنگینی مسابقات و مسافت هنوز در بدن بازیکنان وجود دارد. فردا باید خیلی خوب کار کنیم و همه به خوبی می‌دانیم که حریف سرسختی را پیش رو داریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار