کرمانشاه؛

دانشگاه سرمایه کشور است

جايگاه دانشگاه جايگاه حرمت به علم و عالم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رييس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جايگاه دانشگاه جايگاه حرمت به علم و عالم است و ما ضمن توجه به ضوابط و مسووليت‌ها بايد اين جايگاه را حفظ كنيم.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا در مراسم توديع و معارفه روساي دانشكده‌هاي علوم پايه، شيمي و ادبيات و علوم انساني دانشگاه رازی با بیان اين دانشگاه در حال رشد است، اظهار کرد: از تغييرات مديريتي دردانشگاه نبايد نگران بود، چرا كه در حال حاضر اين دانشگاه بر محور توسعه حركت مي‌كند و تغيير افراد تاثيري در تغيير برنامه‌هاي توسعه‌اي دانشگاه ندارد.

وی ادامه داد:در دانشگاه اين توفيق را داريم كه در محيطي كار مي كنيم كه سرمايه كشور است و وظيفه داريم در اين محفل به مناسب ترين شكل به موضوع آموزش و سرمايه كشور ارزش دهيم.

رييس دانشگاه از مسوولين خواست تا به چابك‌سازي سيستم اداري، استفاده از خدمات الكترونيكي در بخش هاي آموزشي و پژوهشي و همچنين سامانه سپاري همه فعاليت‌هاي دانشگاه توجه بيشتري داشته باشند.

فهيمه جلالي به عنوان رييس جدید دانشكده شيمي، دكتر كيوان اميني به عنوان رييس جدید دانشكده علوم پايه و دكتر مجتبي بيگلري به عنوان رييس دانشكده ادبيات و علوم انساني منصوب شدند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار