کرمانشاه؛

تک رقمی کردن نرخ تورم یکی از دستاوردهای دولت

قائم مقام وزیر کشور گفت: تک رقمی کردن نرخ تورم، افزایش رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری از دستاوردهای مهم دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحمدحسین مقیمی در سمینار فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: باوجود تمام مشکلات داخلی و خارجی توانستیم شاخص های اقتصادی کشور را ارتقا دهیم و حرکت رو به جلوی داشته باشیم.

قائم مقام وزیر کشور از مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه نیز به عنوان تیم با تجربه و مجرب یاد کرد و افزود: باید با تلاش و کار شبانه روزی و براساس برنامه مسائل و مشکلات استان پیگیری و برطرف شود. استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت، 14شهرستان، 31 شهر، 31 بخش و 86 دهستان و دو هزار و 793روستای دارای سکنه دارد.

وی با اشاره به وضعیت امنیت در کشور گفت: باوجود شرایط حاد کشورهای منطقه و جنگ و ناامنی ، جمهوری اسلامی ایران دارای امنیتی پایدار با مشارکت و همراهی مردم و با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و مردم خود حافظ این امنیت هستند.
مقیمی به موفقیت دولت در حوزه سیاست خارجی نیز اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در این سه سال در مسائل بین المللی تا جایی که توان داشت مسائل را حل و فصل کرد و با اجرای برجام توانست موانع بر سر راه ارتباط و تعامل با دنیا را نیز بردارد.

وی به دستاوردهای دولت در زمینه سلامت و بیمه اشاره کرد و گفت: 11میلیون نفر از هموطنان ما که فاقد هرگونه بیمه ای بودند در این دولت بیمه شدند و هزینه های سلامت مردم هم از 70درصد در دولت قبل اکنون به هفت درصد رسیده است.رسیدن به خودکفایی در بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله گندم و افزایش صادرات را از دیگر دستاوردهای دولت دانست .

قائم مقام وزیر کشور همچنین به مشکلات و مسائل اجتماعی کشور نیز اشاره کرد و گفت: وزارت کشور مطالعات عمیقی را در زمینه طلاق، اعتیاد، مسائل اجتماعی و حاشیه نشینی انجام داده و براساس نتایج آن برای رفع مشکلات این حوزه برنامه ریزی و تصمیم گیری می کند.

وی به موضوع انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیش رو مانند انتخابات هفتم اسفند سال 94، براساس قانون و با رعایت اصل بی طرفی عمل می کنیم و با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی، انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش را برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، قائم ، مقام ، وزیر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار