اردبیل؛

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در استان اردبیل برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس همزمان با اردبیل در 10 شهرستان دیگر استان نیز در روزهای 25 و26 شهریورماه بمدت 2 روز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ عبدی افزود: این رزمایش با حضور 7 گردان بیت المقدس و گردان کوثر با پیام ایجاد صلح و امنیت در منطقه عمومی ثمرین برگزار می شود.

وی از انجام تمهیدات و هماهنگی لازم جهت برگزاری این رزمایش ائم از فضاسازی و آماده سازی محل خبرداد و بیان کرد: هماهنگی های لازم جهت برگزاری این رزمایش از مدت ها پیش انجام و روز پنجشنبه شاهد اقتدار بسیجیان استان در عملیات های مختلف خواهیم بود.

سرهنگ عبدی نمایش قدرت و اقتدار بسیجیان و نیروهای مردمی ایجاد آمادگی و بالابردن سطح توان رزمی و دفاعی بسیجیان را از اهداف مهم این رزمایش عنوان کرد و گفت: عملیات امداد و نجات کمین و غیر کمین کنترل معابر و عملیات آرام سازی و مبارزه با اغتشاش از جمله برنامه های رزمایش الی بیت المقدس است.

وی همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان نیروهای نظامی و انتظامی خانواده های شهدا و ایثارگران در روز دوم رزمایش خبرداد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.